Ergebnis 1 bis 8 von 8

Thema: Kann mir bitte jemand diesen brief korrigieren?

Babel-Neuling

Kann mir bitte jemand diesen brief korrigieren?

Hi!
    Also, ich soll einen brief drüber schreiben was ich diesen sommer getan habe, allerdings habe ich immer schwierigkeiten bei der wortwahl,der zeit und der grammatik, also eigentlich alles xD
    wär sau nett wenn mir jemand das hier berichtigen könnte
    brauch es bis spätestens morgen abend

Hi Gina!
    Had you nice holidays?
    This year my summer holidays were very good although I weren't in a swimming pool or at a lake because the weather only was in the first two weeks hot, but in this time I hadn't time to swim. On a relatively beautiful day my parents,my little sister, brother and my boyfriend were move to the zoo of Frankfurt and as we moved at home, we went to the airport. Both was really big and interested. On other days my boyfriend, friends and me played billard and bowling, went to clubs and bars and went in the cinema. We showed "Pirates of the Carribean, Fluch der Karibik 2" and now this movie is one of my favourite films, because sometimes it was funny, but not too much, and there was much tension, all in one it was a very good film.The best of my holidays was that I stayed all times with my boyfriend and that the mood was rather good dispite the bad weather.

Also ich glab jo schon fast, dass wenn das hier jemand verbessert mir gleich nen ganz neuen brief schreiben kann xD
    Naya, danke schon mal
    LG Nadine

Moderator Avatar von Olli

Re: Kann mir bitte jemand diesen brief korrigieren?

Hallo,

Hi Gina!
    Did you have nice holidays?
    This year my summer holidays were very good although I was not swimming (in a swimming pool or lake) because of the bad weather that only was hot in the first two weeks but I hadn't any time to go swim at that time. At a relatively/comparatively beautiful/fine day my parents, my little sister, brother and my boyfriend and me (Du warst doch auch dabei, oder?) went to the zoo of Frankfurt and on the way back home, we looked in on the airport. Both was really big/large and interesting. At the other days my boyfriend, friends and me played billard and bowling, we went to clubs and bars and to the cinema. We saw "Pirates of the Carribean, Fluch der Karibik 2" and it is one of my favourite films now, because sometimes it is funny, but not too much, and (sometimes) there is much tension, all in one it is a very good film.The best (thing) of my holidays was that I could spend all the time with my boyfriend and that the mood was rather/quite good dispite the bad weather.

Olli
    Ich hoffe, ich konnte helfen.

Babel-Gott Avatar von minze

Lightbulb AW: Re: Kann mir bitte jemand diesen brief korrigieren?

Zitat Zitat von Olli Beitrag anzeigen
    Hallo,

Hi Gina!
    Did you have nice holidays?
    This year my summer holidays were very good although I was not swimming (in a swimming pool or lake) because of the bad weather that only was hot in the first two weeks but I hadn't any time to go swim at that time. At a relatively/comparatively beautiful/fine day my parents, my little sister, brother and my boyfriend and me (Du warst doch auch dabei, oder?) went to the zoo of Frankfurt and on the way back home, we looked in on the airport. Both was really big/large and interesting. At the other days my boyfriend, friends and me played billard and bowling, we went to clubs and bars and to the cinema. We saw "Pirates of the Carribean, Fluch der Karibik 2" and it is one of my favourite films now, because sometimes it is funny, but not too much, and (sometimes) there is much tension, all in one it is a very good film.The best (thing) of my holidays was that I could spend all the time with my boyfriend and that the mood was rather/quite good dispite the bad weather.

Olli
    @all: despite

statt we saw : we watchedLG Minze
    Tiere sind doch auch Lebewesen...?

Babel-Neuling

AW: Kann mir bitte jemand diesen brief korrigieren?

hi, sau cool, thx
    ja ich war auch dabei xD
    lg nadine

Hallo,

@ minze:
    statt we saw : we watchedLG Minze
    Natürlich 'watched'. Bin gestern partout nicht drauf gekommen - hab nur gemerkt das sich 'saw' eigentlich auch blöd anhört (manchmal kommt man auf die einfachsten Dinge nicht) .

Olli

Babel-Gott Avatar von minze

Smile AW: Re: Kann mir bitte jemand diesen brief korrigieren?

Zitat Zitat von Olli Beitrag anzeigen
    Hallo,

@ minze:

Natürlich 'watched'. Bin gestern partout nicht drauf gekommen - hab nur gemerkt das sich 'saw' eigentlich auch blöd anhört (manchmal kommt man auf die einfachsten Dinge nicht) .

Olli

@Olli: ....so gehts doch jedem mal.....

LG Minze
    Tiere sind doch auch Lebewesen...?

Babel-Meister

AW: Kann mir bitte jemand diesen brief korrigieren?

Hi Gina!
    Did you enjoy your holiday?

This yearKomma my summer holidays were very good although I did not go swimming (in a swimming pool or lake) because of the bad weatherPunkt

It was only hot during the first two weeks but I did not have any time to go swimming at that time.
    On a relatively fine day all of my family and my boy-friend went to the zoo in Frankfurt and on the way back home, we visited the airport.

Both, Zoo and Airport, were really big and interesting.

On the other days my boyfriend, my friends and me played billard and went bowling, we went to clubs and bars and to the cinema.

We saw "Pirates of the Carribean, Fluch der Karibik 2" and it is one of my favourite films now, because sometimes it is funny, but not too much, and (sometimes) there is much tension, all in one it is a very good film.

The best (thing) during my holidays was that I could spend all the time with my boyfriend and that the mood was rather/quite good despite the bad weather.

Für die obenstehende Diskussion:
    ... to go see a film ist richtig.
    Geändert von Mel_P (03.09.2006 um 15:54 Uhr)
    Jeg vil male dagen blaa ...

Oje, da waren ja noch eine Menge Fehler.

Ein Glück, dass wir dich haben Mel_P!

Olli